Er is voldoende parkeerruimte voor de auto en ruime fietsenstalling voor de fietsen.
Met het openbaar vervoer is De Druiventros te bereiken vanaf het Centraal Station met lijn 140 richting Den Bosch - Oisterwijk en uitstappen op de Heukelomseweg en 2 min. lopen naar De Druiventros.
Helaas zijn er voor de dagreis op dinsdag 16 mei te weinig aanmeldingen. Misschien is de oorzaak dat een busreis voor veel leden niet meer aantrekkelijk is. De prijzen voor de bus en de horeca zijn flink gestegen en dat maakt dat de prijs van het uitstapje ook flink duurder geworden is. We hebben de dagreis geannuleerd.
Onze activiteitencommissie heeft een leuk alternatief bedacht als afsluiting van het verenigingsjaar.
We gaan lunchen bij Bosch en Duin in Udenhout en daarna een aspergeboerderij bezoeken. Desgewenst kun je op eigen gelegenheid voorafgaand aan de lunch een wandeling maken door de Loonse en Drunense duinen.
De lunch begint om 12.15 uur en je gaat er op eigen gelegenheid heen.
De lunch bestaat uit soep, 2 broodjes, een kroket en (gewone) koffie, thee en melk en jus d’orange.
Aansluitend van 14.00 tot 16.00 uur bezoeken wij aspergeboerderij Van Iersel die schuin tegenover Bosch en Duin ligt. Hier wacht ons de uitleg en een rondleiding over het bedrijf. Wie wil kan asperges steken. We sluiten af met een glas wijn of sap en een toastje met aspergesalade.
Het betreft nog steeds dinsdag 16 mei. Je kunt je er VANAF NU op INSCHRIJVEN. Dat doe je op de gebruikelijke manier door in te loggen op de website. Als je vergeten bent hoe het werkt, kun je de uitleg vinden op de website onder de knop Informatie en vervolgens Algemene informatie.
De prijs voor dit uitstapje is € 27,- Gastvrouw: Lia van der Heiden
Let op: PAS BETALEN ALS JE EEN FACTUUR ONTVANGEN HEBT.
Leden en Lidmaatschap
We nodigen nieuwe leden uit om zich bij hun eerste deelname aan een activiteit tot de gastvrouw te wenden bij vragen, opmerkingen of gewoon voor een kennismaking. We willen graag dat iedereen gastvrij opgenomen wordt.
Als je je onverhoopt af moet melden, kun je dat zelf doen door na het inloggen op je dashboard op het rode kruisje achter de activiteit te drukken, zolang dat kruisje er nog staat. Staat er geen rood kruisje meer dan is de annuleringstermijn verstreken of heb je een factuur ontvangen. De annuleringsdatum zie je bij de activiteit op de website vermeld staan.
Als er geen rood kruisje meer staat, geef dan per e-mail ofni @vrouwengildetilburg.nl aan, dat je je af moet melden.
Als je afmeldt nadat de annuleringsdatum verstreken is, krijg je de kosten, minus € 10,- administratiekosten, alleen terug als iemand van de wachtlijst jouw plaats in kan nemen. Bedragen van minder dan € 10,- komen nooit voor teruggave in aanmerking.
Uitzondering hierop: als de dagreis of Museumdag meer dan € 50,- kost, zal bij afmelding NA de annuleringsdatum slechts € 40,- in rekening worden gebracht ongeacht de reden van afwezigheid.
Bij niet afmelden en/of geen wachtlijst worden de kosten niet gerestitueerd, omdat het eenvoudigweg te veel werk is om uit te zoeken of wat er nog wel en wat niet afgemeld kan worden bij de betreffende organisatie.
Je vindt deze informatie ook onder de groene knop Informatie op de website. Het is niet de bedoeling dat je onderling met een ander lid ruilt, omdat de eerste persoon op de wachtlijst voorrang krijgt.
Als je je lidmaatschap wilt opzeggen, doe dat dan vóór 31 mei voorafgaand aan het nieuwe verenigingsjaar SCHRIFTELIJK via de e-mail. Dan hoeven er voor jou geen kosten te worden gemaakt voor het boekje. Een telefoontje of terloopse mededeling wordt helaas niet in ons geheugen opgeslagen. Voor het opstellen van de nieuwe begroting is het ook van belang om te weten van hoeveel leden we kunnen uitgaan. Als je toch later opzegt, brengen we de € 38,00 contributie voor 2023-2024 in rekening.