Deze website maakt gebruik van cookies voor een optimale werking van de website.
Instellingen
       

Lidmaatschap

Hoe meld ik me aan als lid?

Ga naar ‘lidmaatschap’ boven in de balk en vul het aanmeldformulier in. Denk er aan om bij het kopje controle het aantal ruitjes te tellen en vul dit aantal in bij de tekst ‘Totaal aantal ruitjes‘ (cijfer gebruiken) en druk op verzenden.

Als je je hebt aangemeld krijg je via e-mail een gebruikersnaam en wachtwoord toegestuurd en per post het programmaboekje. Wanneer je voor de eerste keer een activiteit bezoekt, meld je dan even bij een bestuurslid om kennis te maken.

Betaal pas nadat je een factuur ontvangen hebt.

 
Wat kost het lidmaatschap?

Het lidmaatschap loopt parallel met het verenigingsjaar, van 1 juli tot en met 30 juni. Het lidmaatschap kost € 28,00 per verenigingsjaar. Schrijf je je in tussen 1 januari en 28 februari dan betaal je voor het lopende jaar nog € 14,00. Vanaf 1 maart betaal je voor het lopende jaar geen contributie meer. Je kunt deelnemen aan alle activiteiten mits er nog plaats is.

 
Hoe zeg ik het lidmaatschap op?

Opzeggen van het lidmaatschap voor het volgende verenigingsjaar kan vóór 1 juni , en uitsluitend via e-mail ofni.[antispam].@vrouwengildetilburg.nl . Indien je door omstandigheden toch later opzegt, maar wel vóór september, ontvang je een factuur van € 7,50 voor de gemaakte kosten.

 

 
Hoe wijzig ik mijn adres, telefoonnummer en/of e-mailadres?

Log in als lid, ga naar Dashboard en dan naar persoonlijke gegevens. Als je daarop klikt zie je al je eigen gegevens. Je adres, telefoonnummer en e-mailadres kun je hier zelf wijzigen.

persoonsgegevens-wijzigen

 
Waar kan ik jullie mee van dienst zijn?

We worden er graag van op de hoogte gebracht als er iemand ernstig ziek is of om een andere reden wel wat aandacht kan gebruiken. Ken je zo iemand, laat het ons dan even weten via ofni.[antispam].@vrouwengildetilburg.nl  ten name van Nel Bos.

We zijn altijd heel blij met suggesties voor lezingen en uitstapjes. Graag mailen naar ofni.[antispam].@vrouwengildetilburg.nl  ten name van Henriette Wijdeven. Het is prettig voor ons als er dan ook contactgegevens bij staan.

Onze vereniging draait voor 100% op vrijwilligers en kan dus niet voortbestaan zonder de inzet van de leden. Wil je een bijdrage leveren in of buiten het bestuur laat het ons weten via ofni.[antispam].@vrouwengildetilburg.nl ten name van Ans van de Loo.

 

Inloggen

Hoe kan ik inloggen?

Op de website zie je deze afbeelding bovenin.

inloggen

Vul hier je gebruikersnaam en wachtwoord in dat je gekregen hebt toen je lid werd. Noteer je gebruikersnaam en wachtwoord voor jezelf.

 
Wat als het inloggen niet lukt?

Vaak is een klein typefoutje al de oorzaak dat je niet in kunt loggen. Controleer dit eerst en let dan vooral op het verschil tussen hoofdletters en kleine letters.

Scroll naar beneden, want soms word je daar gevraagd om ruitjes te tellen als extra beveiliging. Vul het aantal ruitje in het vlak met de naam ‘totaal aantal ruitjes’ (cijfer gebruiken) en klik op inloggen.

ruitjes-tellen

 

 
Wat als ik mijn gebruikersnaam vergeten ben?

Klik op inloggen boven op de homepagina zonder je gebruikersnaam te gebruiken.

inloggen 2

Als je je gebruikersnaam niet meer weet, kun je klikken op de tekst ‘Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten?’ die zich onderaan het inlogscherm bevindt.

gebruikersnaam-vergeten-en-wachtwoord

In dit scherm vul je je e-mailadres in. Je telt het aantal ruitjes en vult dit aantal in bij de tekst ‘totaal aantal ruitjes’ (cijfer gebruiken) en klikt op verzenden.

inloggevens-vergeten

Je ontvangt een e-mail met je gebruikersnaam, daarmee kun je opnieuw inloggen. Je hoeft niet op de link in de e-mail te klikken, behalve als je liever ook een nieuw wachtwoord wilt.

 
Wat als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Klik op inloggen boven op de homepagina met alleen je gebruikersnaam.

Als je je wachtwoord niet meer weet, kun je klikken op de tekst ‘Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten?’ die zich onderaan het inlogscherm bevindt. 

gebruikersnaam-vergeten-en-wachtwoord

In dit scherm vul je je e-mailadres in. Je telt het aantal ruitjes en vult dit aantal in bij de tekst ‘totaal aantal ruitjes’ (cijfer gebruiken) en klik op verzenden.

inloggevens-vergeten

Je ontvangt een e-mail met een link waar je op moet klikken.

bericht-nieuwe-inloggevens

Na de klik zie je je oude gebruikersnaam en de tekst het nieuwe wachtwoord.

In het nieuwe scherm vul je bij ‘nieuw wachtwoord’ het nieuwe wachtwoord in. Je kunt hier een wachtwoord invullen dat gemakkelijk te onthouden is.

Bij herhaal wachtwoord vul je precies hetzelfde nieuwe wachtwoord in. Het is belangrijk om overal de hoofd- en kleine letters, leestekens en cijfers hetzelfde in te vullen. Daarna klik je op ‘opslaan’.

Als het gelukt is, zie je  ‘wachtwoord is met succes gewijzigd’. 

wachtwoord-succesvol

 
Wat als het inloggen niet blijft lukken?

Als het niet lukt, kun je natuurlijk familie, vrienden en kennissen vragen om even te helpen. Blijft het niet lukken, stuur dan een e-mail naar ofni.[antispam].@vrouwengildetilburg.nl en iemand van het bestuur zal contact met je opnemen.

 
Hoe kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?

Na het inloggen klik je op ‘naar je inloggegevens’ en dat staat onder ‘inloggegevens aanpassen’. 

inloggevgevens-wijzigen

Dan klik je op gebruikersnaam wijzigen. Typ je huidige gebruikersnaam in en je nieuwe gewenste naam onder ‘nieuwe gebruikersnaam’. Kies voor ‘opslaan’.

gebruikersnaam-1-wijzigen

 

 
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Na het inloggen klik je op ‘naar je inloggegevens’  dat staat onder ‘inloggegevens aanpassen’.

inloggevgevens-wijzigen

Dan klik je op wachtwoord wijzigen. Vul je oude wachtwoord in bij het eerste invulvak. Typ het nieuwe wachtwoord  in het tweede EN in het derde invulvak. Kies voor ‘opslaan’.

wachtwoord-wijzigen

 

Mijn VGT (besloten gedeelte voor leden)

Wat zie ik in het besloten gedeelte voor leden?

Na het inloggen zie je een grijze balk met informatie die alleen voor leden is bestemd.grijze-balk

 
Waar gebruik ik het Dashboard voor?

Als je daarop klikt zie je al je eigen gegevens. Je adres, telefoonnummer en e-mailadres kun je hier zelf wijzigen.

persoonsgegevens-wijzigen

Behalve je persoonlijke gegevens kun je ook zien:
• je eigen factuurgegevens
• je inloggegevens aanpassen
• je koppelingen
• voor welke activiteiten je hebt ingeschreven en of je eventueel op de wachtlijst staat
• als je op een activiteit klikt, kun je zien welke deelnemers ingeschreven zijn door op de groene knop deelnemers (onderaan) te klikken

 
Wat doe ik als het me niet lukt met de website te werken?

Vraag indien mogelijk hulp aan vrienden, familie, kennissen of buren. Als het dan nog niet wil lukken, stuur dan een e-mailtje naar ofni.[antispam].@vrouwengildetilburg.nl

 

Aanmelden en afmelden voor activiteiten

Wanneer kan ik inschrijven voor activiteiten?

Schrijf je in juni zo snel mogelijk in voor activiteiten. De meeste activiteiten zijn snel volgeboekt en dan kom je op een wachtlijst. Daarnaast moet van sommige activiteiten begin september al bekend zijn op hoeveel deelnemers we kunnen rekenen. Er moet dan al gereserveerd worden en activiteiten kunnen alleen doorgaan bij voldoende deelname.
In de nieuwsbrief van december worden nog enkele activiteiten bekend gemaakt en daar kun je vanaf december op inschrijven.

 
Hoe schrijf ik me in voor een activiteit?

Log in op de website.
Ga naar alle activiteiten en klik op de activiteit van je keuze of ga meteen naar de specifieke activiteit waar je op wilt inschrijven.
Als bij een activiteit verschillende data en/of tijden vermeld staan, moet je eerst een keuze maken voor de gewenste dag en tijdstip, voor je inschrijft.
•   Klik op inschrijven onder in het scherm.
•   Klik op verder.
•   Klik onderaan op afronden als je maar één inschrijving wilt doen of kies nog  een andere activiteit  als je voor nog  een activiteit wilt inschrijven. 
•   Je komt dan weer terug op het scherm met de lijst van activiteiten waar je een volgende inschrijving kunt doen door een titel aan te klikken.
•   Klik op de button ‘Afronden’ na inschrijving van je laatste activiteit.
•   Jouw inschrijving wordt pas definitief als je  op 'Afronden' hebt geklikt.
•   Je krijgt via e-mail altijd binnen enkele minuten een bevestiging van je inschrijving(en).

 
Wat gebeurt er als een activiteit al volgeboekt is?

Als je inschrijft voor een bepaalde activiteit die vol zit , krijg je de volgende melding.

wachtlijst-plaatsingJe kunt je gewoon inschrijven, er volgt geen factuur zolang je op de wachtlijst staat.
Deze komt pas als je alsnog mee kunt doen door verschuivingen. Krijg je een factuur; dan weet je dat je geplaatst bent.
LET op: meld je wel af als je niet meer op de wachtlijst wilt staan, anders krijg je automatisch een plaats als die vrij komt EN een factuur.

 
Wat als ik me wil afmelden na plaatsing op een activiteit?

Ga naar dashboard, vervolgens naar mijn activiteiten. Zolang je een rood kruisje ziet staan achter de activiteit kun je  nog afmelden door op het rode kruisje te klikken. Als je geen rood kruisje meer ziet staan, meld je dan af via de e-mail ofni.[antispam].@vrouwengildetilburg.nl .
Mocht je op het laatste moment niet deel kunnen nemen, bel dan de gastvrouw.

 
Wat gebeurt er als een activiteit niet doorgaat?

Als een activiteit geannuleerd wordt, krijg je daar bericht van. Is er al voor betaald, dan wordt dit uiteraard teruggestort.

 
Welke kosten zijn er verbonden aan annulering van een activiteit?

Gefactureerde kosten krijg je in de regel niet terug.
Bedragen van minder dan € 10,- komen nooit voor teruggave in aanmerking.
Hogere bedragen worden soms deels gerestitueerd, maar alleen als je daartoe een schriftelijk verzoek doet via ofni.[antispam].@vrouwengildetilburg.nl  (dat kan meteen met de afmelding) EN er iemand van de wachtlijst jouw plaats in kan nemen. Er wordt altijd € 2,50 als administratiekosten in mindering gebracht.
Bij niet afmelden, geen verzoek tot teruggave en/of als niemand van de wachtlijst je plaats in wil nemen, worden de kosten dus niet gerestitueerd.

 

Deelname aan activiteiten

Waar moet ik op letten als ik deelneem aan een uitstapje?

Je wordt verzocht om je bij uitstapjes te melden bij de gastvrouw. Deze kruist je naam aan op de deelnemerslijst.
Het VGT biedt geen persoonlijke begeleiding tijdens uitstapjes, er wordt verwacht dat je zelf voldoende mobiel ben. Als er busvervoer is, is het de bedoeling dat je zelfstandig in en uit de bus kunt komen.
Als er veel trappen te lopen zijn, wordt dat vermeld bij het uitstapje.

 
Waar moet ik op letten als ik deelneem aan een cursus?

Bij cursussen meld je je bij de gastvrouw die je naam aankruist. Als de gastvrouw even niet beschikbaar is, kun je zelf je naam aankruisen..
Tijdens cursussen kun je in de pauze koffie of thee kopen. Daarvoor heb je munten nodig die je bij de receptie van De Postelse Hoeve kunt kopen. Deze munten kosten  € 2,20 en zijn bestemd voor gewone koffie of thee.

 
Waar moet ik op letten als ik deelneem aan een lezing?

Voor een lezing hoef je niet in te schrijven of te melden. Tijdens een lezing kun je in de pauze koffie of thee kopen. Daarvoor heb je munten nodig die je bij de receptie van De Postelse Hoeve kunt kopen. Deze munten kosten € 2,20 en zijn bestemd voor gewone koffie of thee.
Introducés (m/v) zijn welkom bij lezingen tegen betaling van € 5,00 per keer. Betaling aan de gastvrouw.

 
Waar kan ik mijn fiets parkeren?

Voordat een cursus, lezing of viering begint, worden door de Postelse Hoeve pilonnen geplaatst op het parkeerterrein om ruimte vrij te houden voor de fietsen.

 
Waar kan ik mijn auto parkeren?

De auto kan op het parkeerterrein van de Postelse Hoeve geparkeerd worden, zolang er plaats is. Parkeren kan altijd aan de overkant bij de Hasseltveste. De inrijkaart kan bij de receptie van de Postelse Hoeve ingewisseld worden voor een uitrijkaart, op die manier is het parkeren gratis.

 

Betaling

Hoe verloopt de betaling?

Betaal pas als je een factuur ontvangen hebt.
Op de factuur staan de activiteiten vermeld waarvoor je daadwerkelijk bent ingeschreven. Zolang je op de wachtlijst staat, krijg je geen factuur. Ook de contributie moet pas betaald worden als je een factuur hebt ontvangen. Je hoeft daar niets voor te doen.

 
Welke kosten zijn er verbonden aan annulering van een activiteit?

Gefactureerde kosten krijg je in de regel niet terug.
Bedragen van minder dan € 10,00 komen nooit voor teruggave in aanmerking.
Hogere bedragen worden soms deels gerestitueerd, maar alleen als je daartoe een schriftelijk verzoek doet via ofni.[antispam].@vrouwengildetilburg.nl (dat kan meteen met de afmelding) EN er iemand van de wachtlijst jouw plaats in kan nemen. Er wordt altijd € 2,50 administratiekosten in mindering gebracht.
Bij niet afmelden, geen verzoek tot teruggave en/of als niemand van de wachtlijst je plaats in wil nemen, worden de kosten dus niet gerestitueerd.

 
Wat moet ik nog betalen als ik mijn lidmaatschap opzeg?

Opzeggen van het lidmaatschap kan alleen per jaar vóór 1 juni en uitsluitend via de e-mail ofni.[antispam].@vrouwengildetilburg.nl.
Indien je door omstandigheden toch later opzegt, maar wel vóór september ontvang je een factuur van € 7,50 voor de gemaakte kosten.

 

LID WORDEN

Klik op de link hieronder en vul het aanmeldformulier in.

Lid worden